zaterdag 4 mei 2024

Mannenkaart

Hallo allemaal,

 Er is weer een nieuwe challenge hier op het blog van start gegaan, en dit keer een super gemakkelijker opdracht... tenminste dat vind ikzelf.
Namelijk aan de hand van een sketch een creatie maken.

Ik vind dat altijd super handig, vooral als je even geen inspiratie hebt.
Ik had het me desondanks toch niet zo gemakkelijk gemaakt, want had een schitterende mannenlijn gekocht , maar ja mannenkaarten blijft altijd een dingetje he.

Maar goed, het papier is echt zo tof dat het eigenlijk vanzelf ging!!
Ik heb eens wat oudere stansen onder het stof gehaald en die hierop verwerkt. 
Zoals de ronde gear stans. Volgens mij is dat een oudje van Joy! Crafts. Deze heb ik bewerkt met diverse kleuren embossingpoeder..
( sorry geen idee meer welke, want was een beetje aan het experimenteren hahaha)



Heb wat jute erop verwerkt, verbandgaas, touw en dan wordt het al heel snel wat stoerder.
O ja het papier is van Mintay Papers - Traveller.

 Ook heb ik nog wat dingetjes van Tim Holtz erbij geplakt en de plaatjes zijn ook van Mintay.
Bovenin heb ik nog een tabje geponst met de Veassen Creative pons en daar een lintje doorheen geknoopt.

 Ik hoop dat jullie nu ook aan de slag gaan met deze challenge.
Kijk dan hoe tof de sketch is.. 

Wil je nog meer voorbeelden zien klik dan even op deze link:








 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten