woensdag 8 mei 2024

Scrap It Easy

Hallo allemaal,
Elske had een prachtige SIE bedacht voor de facebookgroep en die moest ik gewoon ook maken, maar ja dan wel in kerst....



Het papier is van Elizabeth Craft Design - Christmas Field Notes.



1 van de opdrachten was goud... dus heb ik het frame ( die is ook van ECD) met goudkleurig embossing poeder bewerkt.



Ik heb het verder gepimpt met diverse  embellisments van Tim Holtz en uit eigen voorraad.



Ook natuurlijk wat gestempeld en bloemen ( Tim Holtz) geplakt om toch nog meer het kerst gevoel te creeeren.



Het leuke is dat je hem ook weer uit kunt klappen dus werk je met foto;s dan kunnen er hier best veel in.




Nog een belletje aan een kettinkje gehangen  want ik ben dol op belletjes!!



Ook het envelopje was 1 van de opdrachten dus daar kon net een klein rond labeltje in.

Ik heb enorm genoten van dit project om te maken!!




 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten