vrijdag 12 april 2024

12 months of Christmas april



Hallo allemaal,
Afgelopen maandag 8 april ben ik weer live geweest en heb ik de nieuwe opdracht voor de 12 months of Christmas laten zien. Ik heb meteen een voorbeeldje gemaakt met de kleuren van dit pallet.

Het papier van Elizabeth Crafts Design - Christmas lives here kwam heel goed overeen met dit kleurenpallet dus die heb ik ervoor gebruikt.
Als basis zijn dit diverse zakjes, zoals loonzakjes, kraftbags en een vierkante envelop.



In het filmpje laat ik zien hoe je de 'deurtjes' maakt en de sluiting.





Het papier is zo geweldig tof, het was bijna zonde om erin te knippen en te scheuren.



Ik heb dit gecombineerd met diverse dingen van Tim Holtz.




Ook deze file folder is van Tim Holtz.




Hier komen de flapjes dan met diverse labels.






Het is een leuk albumpje om bijvoorbeeld kleine foto;s in te plakken.





Wil je de live terug kijken dan kan dat hier:



De gebruikte artikelen vind je  in onze webwinkel:
https://www.hobbyvision.nl/nl/08-04-2024-tiets-wolfard-12-months-of-christmas-april.html

Bedankt voor het kijken en ik wens je nog een mooie dag toe.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten