dinsdag 16 januari 2024

snowglobe

Hallo allemaal,

Ik vind deze challenge zo leuk! Sneeuwpoppen zijn  geweldig cute en deze van  Art of Alchemy is helemaal geweldig!!
Ik vond hem wel super leuk om in de snowglobe van Studio Light  
te verwerken en dan natuurlijk ook met lampjes.



Natuurlijk moest er een flinke bloementoef in de bovenhoek komen,Daar heb ik wat witte takjes tussen geplakt,en her en der wat sneeuwbolletjes.
Met hempcord heb ik er nog een labeltje bij gehangen.


De bloemen eronder zijn ook van Studio Light en heb ik met dikker foam uitgestanst. In dit foam zitten ook hele kleine glittertjes. In het hart ervan heb ik wat goud kleurige kraaltjes geplakt.



Ik heb  wat lkerstballetjes aan een heel dun visserdraadje geknoopt en deze bovenin vast gezet met het lijmpistool. Zo hangen ze echt .


Hier zie je de globe met de lampjes aan...  is toch super leuk!



 Ik hoop dat jullie allemaal meedoen met deze challenge zodat ik ook nog leuke ideetjes krijg met sneeuwpoppen.





 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten