woensdag 31 januari 2024

Goedemorgen allemaal,
Voor mijn eigen facebookgroep moest ik ook aan de bak want daar doen we al jaren de kerstactie.
Dit jaar anders dan anders, want we gaan nu wat minder kaarten doen ( was 30 per jaar) nu 15 en nu ook met wat opdrachtjes erbij.
Voor januari had ik deze gemaakt.  Zo tof die postzegel stans van Sizzix. 
Ik vind het dan altijd leuk om het net ff anders te doen dan standaard en dus heb ik op de postzegels zelf gewerkt. Heb er wel een shaker card van gemaakt maar das een beetje lastig te zien op de foto.


1 van de opdrachten was sneeuwvlok en die heb ik op de zijkant gebruikt. Dit is een stans uit de JMA collectie.
De poinsettia is van Elizabeth Craft Design en heb ik deze keer bespetterd met de gouden posca pen.
De kleine plaatjes zijn van Craft O' Clock, winter mornings.
Her en der natuurlijk wat sneeuwballetjes geplakt om het echt winters te laten lijken.

 Ik hoop dat ik zo dit jaar meer kaarten maak voor kerst dan allerlei projectjes want ja die zijn leuk om te maken maar lastiger om te versturen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten