woensdag 24 januari 2024

12 months of Christmas Januari - Hobbyvision

Hallo allemaal,
Afgelopen maandag 8 januari ging ik live de nieuwe 12 months of Christmas  maken. We gaan het dit jaar iets anders doen, nl met een kleuren/plaatjes palet.
Die van Januari zie je hier:


Maak een creatie waarbij je of de kleuren gebruikt of iets wat er op het plaatje staat.
Ik heb rood en groen gebruikt in mijn creatie en ook een candy cane eraan gehangen.


De basis is gemaakt van een paperbag, deze is gevouwen tot een tasje met bovenaan een verlenging gemaakt van cardstock.


Op de flap heb ik een mooie poinsettia geplakt van Studio Light    met een doily erachter geplakt uit goud kleurig karton.



Als je het tasje openvouwt, zie je dit. Daar heb ik uitgeknipte plaatjes geplakt. In de bovenkant heb ik een giftcardholder geschoven en onderin een  tekst.




De giftcardhouder heeft een belle band eromheen zodat hij dicht blijft zitten in de zak.




Hoe leuk is het als de ontvanger  een verrassing vind in het tasje in de vorm van een cadeaukaart.



Je kunt de artikelen die ik gebruikt heb hier vinden:
https://www.hobbyvision.nl/nl/08-01-2024-tiets-wolfard-12-months-of-christmas-januari.html

Wil je het filmpje terug kijken dan kan dat hier:







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten