donderdag 31 augustus 2023

Take me to the ocean.

Hallo allemaal,
Wij wandelen regelmatig op het strand ( tja is maar paar minuutjes hier vandaan) en dus maak ik ook vaak even een foto.. 
Dus ik dacht maak maar weer eens een kaartje  met 1 van die foto;s.
Het thema voor de nieuwe challenge paste er mooi bij dus hier mijn voorbeeld.

Met de basis vormen van crealies heb ik de basis gemaakt.
In het midden heb ik dikkere basis gemaakt met daaromheen  touw gewikkeld. Zo krijg je al een beetje het strand maritieme gevoel vind ik altijd.
De foto heb ik mooi op maat gemaakt en deze erachter geplakt.
Het idee was om er een shaker van te maken, maar vond het toch zonde van de foto.


Daarna rondom  gepimpt  met diverse leuke bijpassende embelischments zoals schelpen, parels,  takjes, visnet en bloemetjes. Met de powerballs heb ik nog wat 'zandkorrels' her en der geplakt zodat je toch daar ook het beach gevoel van krijgt.
Als laatste heb ik met de poscapen nog gespetterd. Heb wel de foto even afgedekt met een stukje papier anders zat de foto nu onder spetters en zou het lijken alsof het sneeuwt.


Hieronder zal ik nog de artikelen neer zetten zodat je ze snel kunt vinden.
Doe je gezellig mee met onze challenge? De winnaar  ontvangt een cadeaubon van 10 euro!
KLIK HIER
dan lees je alle info!



  







Geen opmerkingen:

Een reactie posten