maandag 21 augustus 2023

FBLive - Memorydex week 3 - Christmas in July

Afgelopen 19 juli mocht ik weer een live verzorgen. Dit keer heb ik gekozen om een memorydex tasje te maken nav onze zomerchallenge.
Week 3 was de opdracht Christmas in July.
Ik heb hier papier van Ciao Bella -  Cozy winters gebruikt. 


 
Een winter tafereeltje met plaatjes uit deze lijn.
Natuurlijk her en der wat sneeuwballetjes geplakt.



In het tasje is ruimte voor labels of een klein kadootje.
De poinsettia is van ECD en heb ik uit papier van Tim Holtz gestanst en dat wat opgeschuurd.



Tijdens de live zelf heb ik deze gemaakt met de huisjes van ECD, Deze vind ik zo tof!









Wil je het filmpje nog een keer terug kijken klik dan hier:



In onze facebookgroep vind je in bestanden een uitleg hoe dit is gemaakt met stap voor stap foto;s

De gebruikte artikelen kun je hier vinden:
https://www.hobbyvision.nl/nl/19-07-2023-tiets-wolfard-memorydex-christmas-in-july.html




Geen opmerkingen:

Een reactie posten