maandag 21 augustus 2023

FBLive - 12 months of Christmas augustus

Hallo allemaal,
Vanwege de vakantie ging ik wat eerder live  om de 12 months of christmas voor augustus te maken. De opdracht hiervoor is Snoep/ candy
Dit keer is het een candybox geworden.
Ik vond in de supermarkt nog wat kleine kerst reepjes van Tonny's en die kunnen hier prima in!
Heb de nieuwe poinsettia van Studio Light gebruikt en deze voorop en bovenop geplakt. Met Gesso wat sneeuw effecten gemaakt.

Aan de ene zijkant heb ik een zakje chocomelk bevestigt en

aan de andere kant een candy cane.


Hier zie je hoe leuk het klepje zit.
Daarboven heb ik een tekst geplakt  van de nieuwe sizzix.


Bovenop zit een los deksel en daarop heb ik nog een klein tafereeltje gemaakt.



Op deze manier kun je de box gemakkelijk vullen.



Wil je dit ook maken dan kun je het filmpje
hier terug kijken:



Ook kun je in bestanden in de Facebookgroep een stap voor stap werkwijze vinden.

Wil je hem met dezelfde materialen maken dan vind je de artikelen hier:
https://www.hobbyvision.nl/nl/22-07-2023-online-demodag-tiets-wolfard-12-months-of-christmas.html

bedankt weer voor het langskomen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten