woensdag 1 juni 2022

Memorydex beach kaartjes.

Hallo allemaal,
 Ik ben altijd in mijn nopjes als ik met papier kan werken waar de zee en het strand die hoofdrol hebben!
Dit keer  lag het mixed paper pad van Studio Light me al heel lang aan te kijken, van joh moet je mij niet eens gaan  gebruiken! Dus eindelijk is daar de schaar in gezet!

En ook was het heeeeel lang geleden dat ik voor de memorydex iets maakte, Er zaten allemaal kerst kaartjes nog in en die heb ik er maar uit gehaald en nu komt er gewoon lekker veel strand en zee dingetjes in!



Ik heb dit keer gekozen voor de super leuke mal uit de JMA collectie -  de memorydex shutter. Ik vind die luikjes zo tof! Ik heb ze met een touwtje gestrikt.
De plaatjes komen ook uit het papier blok. Lekker even zitten knippen en  dan kun je daarna naar hartelust plakken!
Hieronder even een foto clos-up.



En natuurlijk de luikjes even open.
Het bovenste kaartje is gewoon het midden deel van de shutter. Daar heb ik de luikjes vanaf geknipt.
Van Dutch Doobadoo heb je die leuke scrabble letters en daarmee het woord 'ahoy' gevormt.
Op alle kaartjes heb ik met de  powertex 3 D balls her en der wat balletjes geplakt.



Visnet vind ik ook geweldig leuk om overal te gebruiken. leuk met visjes erin of schelpjes en wat kaaslinnen.




ik had nog van Tim Holtz de ronde bol venstertjes en daar heb ik een shaker deel van gemaakt met zand erin natuurlijk.
Van touw heb ik een 8-knoop gemaakt en verder nog wat jute en plaatjes  op geplakt.



Hieronder even de kaartjes los op de foto gezet.






Ik hoop dat jullie ook weer eens aan de slag gaan met de memorydex!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten