vrijdag 29 april 2022

Zonnebloemen en bijtjes

 Hallo allemaal,
Op 2de paas dag mocht ik weer een live  organiseren bij hobbyvision en ik had gekozen om een voorbeeld te geven voor de challenge die nu loopt hier op het blog,
Zonnebloemen en bijtjes.

Ik ging aan de slag met 2 witten paperbags en maakte deze creatie ermee.


Ik maakte gebruik van het mooie sun flowers papier van ScrapAndme. 
En natuurlijk de bijtjes van Marianne Design.


Ook de achterkant eens mooi beplakt, Vaak betrap ik mezelf erop dat ik die nog wel eens wil vergeten.


Als je het projectje openslaat komen er allemaal flapjes tevoorschijn. In 1 van de pockets heb ik zonnebloem zaadjes geschoven.
Maar je kunt hier natuurlijk ook een leuk fotomapje van maken!


Als je nieuwsgierig bent geworden hoe dit gemaakt wordt, kun je het filmpje hier terug kijken:



En de gebruikte materialen kun je hier terug vinden:
https://www.hobbyvision.nl/nl/18-04-2022-tiets-wolfard-zonnebloemen-en-bijtjes.html

Bedankt weer voor het kijken en tot een volgende keer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten