woensdag 13 april 2022

pasen 2

Afgelopen 19 maart was er weer een online demodag in de facebbokgroep en ook mocht deze keer weer iets leuks maken.
Ik kreeg diverse stansen van de spring serie van Elizabeth Craft Design toegestuurd en zou daar iets mee gaan maken.
Nou dat koste eerlijk gezegd wel wat hoofdbrekens hoor.. De wortel is niet zo moeilijk maar ja Tiets zou Tiets niet zijn als ze niet net even wat anders ermee wilde doen.

Uiteindelijk kwam het idee van een paas mandje op tafel en ben ik daar mee aan de slag gegaan.


Het paasmandje is zo in elkaar gezet met een dubbelzijdig design papiertje en toen  moest er gepimpt worden.
Een leuk hengsel eraan, beetje ponsen en bovenop natuurlijk een kuikentje en wat versiersels.
Onderaan dit bericht zal ik het YouTube filmpje posten zodat je het terug kunt zien.



Voor in het mandje had ik de wortel gemaakt maar dan wel met een kijk venster zodat je kunt zien dat er heerlijk chocolade eitjes in zitten..( ahum inmiddels zijn die helemaal verdwenen!!)
Ook met de ronde cirkel met vrolijk pasen een soort lollipop gemaakt en deze op een rietje gezet en ook in het mandje gestoken.



Vroeger maakten we allemaal op de kleuterschool wel deze leuke molentjes dus ook  in dit mandje kreeg hij een plekje.
Met de   spinner shutter stans van JMA maakte ik een pocket waarin zakjes me bloemzaadjes geschoven kunnen worden.

Hieronder nog even een totaal plaatje van wat ik gemaakt heb voor in het mandje.
Zie je die leuke paashaas. ook deze is van ECD en heb ik op  de wortel gezet... 
zo lief!!



Nu nog iemand vinden die dit leuke mandje voor pasen wil ontvangen... uh moet ik eerst wel weer even paas eitjes kopen om de wortel weer te vullen.

Fijne dag allemaal!




Hier kun je het filmpje terug vinden






Geen opmerkingen:

Een reactie posten