dinsdag 7 juni 2022

Kerst!

 Hallo allemaal,
Vandaag is het weer tijd voor mijn blogpost over de nieuwe 12 months of Chrsitmas voor Juni.
In een vorige live uitzending had ik beloofd dat ik een keer een mini mailbox zou gaan maken en tja blofte maakt schuld, dus deze heb ik ter inspiratie voor de maand Juni gemaakt.

In de facebookgroep kun je in bestanden de uitleg vinden en ook het patroon.



Ik heb hier met het mooie Christmas Time papier gewerkt van Craft O'Clock.
In de mailbox een fikse bloemenparade gemaakt... de opdracht voor Juni is nl ( kerst) bloemen)


De mailbox staat op een laatje waarin een mini albumpje is gelegd , die gemaakt is van de paperbags van Marianne design.


Op het laatje heb ik ook wat versiersels geplakt.  Eerst wat sneeuw op de bodem geplakt en daarna met van alles gevuld. Denneappeltjes, blaadjes, besjes , letter to santa, kleine kerstboom en een slee.



Op het dak van de mailbox natuurlijk ook een bloementoef geplakt met  een stans van Elizabeth Craft Design als doily erachter.
Met goud papier wat blaadjes ertussen geplakt en natuurlijk sisal!

Hier nog even een close up van de bloementoef in de mailbox zelf.

Ik hoop dat ik jullie weer geinspireerd heb.

Hier kun je het filmpje terug kijken:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten