donderdag 23 november 2023

FBLive - 12 months of Christmas

Goedemorgen allemaal,
Ik mocht de eerste maandag van deze maand weer live gaan voor de 12 months of Christmas van november.
Dit keer een soort Paperbag junk journal a la Tiets.
Zoals jullie vast weten ben ik dol op paperbags, zakjes etc etc en dat heb ik een beetje gecombineerd in dit projectje.
 Ik heb gewerkt met het prachtige Vintage Christmas papier uit de JMA Collectie.

Onder deze blogpost kun je straks het filmpje vinden en de gebruikte artikelen.


Met touw  wordt het albumpje dicht gehouden.
Het thema is Pocket en dat vind je door het hele boekje wel terug.


Ik hou zo van dat vintage stijltje



Niet alle pagina';s zijn af maar ik wil er ook nog foto;s in plakken.




Ook zit er een envelop in verwerkt, die aam de bovenkant open is gemaakt zodat daar labels in kunnen.







Dit 'labeltje' is gemaakt van een speelkaart. Gewoon stukjes papier op geplakt en een stukje als pocket gemaakt zodat je daar nog wat leuke dingetjes in kunt schuiven.



Op de voorkant zit nog een hidden paperclip gemaakt van een hanglabel.



Ik hoop dat ik jullie geinspireerd heb!
Hieronder vind je de link naar het filmpje op ons YouTube kanaal:



En de gebruikte artikelen staan hier in de webwinkel:
https://www.hobbyvision.nl/nl/06-11-2023-tiets-wolfard-12-months-of-christmas-november.html

Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer!




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten