vrijdag 3 november 2023

Elske jarig...

Goedemorgen allemaal,
 Elske  was jarig en we zijn al een tijdje creatieve vriendinnen en dus moest er wat gemaakt worden.
 Zij houdt ook van junky en vintage dus toen ik dit modelletje voorbij zag komen op youTube wist ik meteen dat ik die ging maken.
 Ik heb het papier van ScrapBoys gebruikt - Archivalia.
Lekker stoer en met wat rood tinten erbij toch ook wat fris.



het is een soort pocket die uit 1 A4 vel gevouwen wordt zodat je aan beide kanten labels kunt schuiven.
Het papier heeft ook allerlei leuke embellies die je kunt knippen dus ik kon heerlijk aan de slag.|




 Ook de Tim Holtz spulletjes passen hier prima bij dus die heb ik dan ook erbij gecombineerd.
Bovenaan heb ik van een hanglabel nog een hidden paperclip gemaakt. Ook weer zo leuk om erbij te stoppen.


Je ziet dat er echt veel labels in kunnen dus ik heb me heerlijk uitgeleefd.



Liefs Tiets












Geen opmerkingen:

Een reactie posten