woensdag 28 juni 2023

FBLive - 12 months of Christmas Juni

Hallo allemaal,
Afgelopen 5 juni mocht ik weer live gaan om het nieuwe thema voor onze 12 months of christmas bekend te maken en jullie meteen te inspireren.
Ik had dit projectje al eens voorbij zien komen op pinterest en dacht die wil ik ook eens maken.
 Dus in mijn papier en schaar geklommen en hier dan het resultaat.
Wil je dit ook maken, in onze facebookgroep vind je een uitleg in bestanden . De link van het filmpje vind je zo onderaan deze blogpost.

Het papier wat ik bij deze heb gebruikt is van Graphic 45... Chique zo he!
De bloemen herkennen jullie vast wel van Elizabeth Craft Design.
 OOo ja het thema is trouwens GOUD!


Op de bovenkant heb ik een shaker gemaakt van een stans uit de JMA collectie.



Hier de basis waar de dobbelstenen op rusten.



Ook goud verwerkt in de strikken aan de zijkant.


Tijdens de live zelf ging ik aan de slag met het papier van Ciao Bella.
Dit keer met meer rood erin..
De gouden accenten liggen in de blaadjes en de swirls.



Hier vind je het filmpje terug:



De gebruikte materialen staan hier in de webwinkel:
https://www.hobbyvision.nl/nl/05-06-2023-tiets-wolfard-12-months-of-christmas-juni.html

Bedankt weer voor het lezen van mijn blogpost!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten