woensdag 17 mei 2023

Kerst!

Hallo allemaal,
Een nieuwe maand dus tijd voor het nieuwe thema voor de 12 months of Christmas.
Afgelopen maandag 1 mei mocht ik weer live gaan en heb deze creatie als inspiratie live gedaan met als thema -  Tickets of Postzegels.
De creatie hieronder had ik voorbereid  en tijdens de live uitzending ben ik met ander papier gaan werken. Deze foto staan onderaan.

Ik heb een witte papieren wijnfles zak gebruikt en deze  eerst doorgesneden en toen weer aan elkaar geplakt zodat je meer pockets kon maken.



Over de wijnfles heb ik een kerstbal geschoven, die gemaakt is van de cirkel stansen van Crealies.
In de wijnfleszak, heb ik labels geschoven en leuke plaatjes die bij de papierlijn zat.
Dit is trouwens de simple stories lijn winter woods.
Zo mooi papier en mooie kleuren!



Ik heb ook diverse embelischments gebruikt van deze papier lijn. En natuurlijk niet vergeten om de opdracht tickets of postzegels erop te verwerken.
Hieronder zie je de wijnfles zonder de kerstbal.



En de kerstbal zie je hier. Ik wordt toch zo vrolijk van winterse en kerst creaties!



Hier nog de labels die erin verwerkt zitten.



Hieronder dan de creatie die ik tijdens de live heb gemaakt. Ik kreeg hem natuurlijk niet af, maar kwam een heel eind.
Dit papier is van craft O'Clock - Holidays in snow.
Heerlijk nu in mooi warm blauw tinten.



Wat geknipte plaatjes gebruikt om het mooi aan te kleden. Das altijd zo fijn bij alle lijnen van craft O'Clock.


Hier zie je de wijnfleszak weer apart.  Links boven heb ik een paperclip gemaakt .

Hier dan de kerstbal nog een keer.


En de labels die her en der in de wijnfles zak zitten.



ik hoop dat ik jullie weer geinspireerd heb om lekker weer aan de slag te gaan,
Hieronder de link naar het filmpje van de live uitzending.




Ook kun je zoals altijd de lijst met gebruikte artikelen in de webwinkel terug vinden.
KLIK HIER

Bedankt weer voor het kijken !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten