woensdag 8 december 2021

Sint en Piet

                                                Hallo allemaal!


 Wat zijn de nieuwe stansjes en stempels van Carlijn design super gaaf zeg!  Ik moest er meteen mee aan de slag toen ik ze had gekocht en heb alvast een kado label gemaakt.
Als basis label heb ik er 1 uit het tag block gehaald van Studio Light.


  Het papier wat ik gebruikt heb is van Dutch Doobadoo.   Ik vind het altijd een uitdaging om van zo'n papierlijn veel te laten zien zodat je ook echt ziet dat het mooi past bij elkaar.
Ook het plaatje van de sint hoort bij dat papiersetje.


Onderaan zie je de stansjes van Carlijn...de pietenpet, de zak en de mijter.



De teksten komen  uit de nieuwe stempelset, zo heb ik alles meteen verwerkt op deze label.


Bedankt weer voor het kijken hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten