maandag 15 november 2021

Christmas shadow box

 Hallo allemaal, 

Ik had de kraft shadow boxen van Joy!Crafts al even in huis, maar het kwam er maar niet van. Het idee was er al wel, maar nog niet het juiste papier ervoor.Totdat Snowy Winterland binnen kwam van Craft 'O Clock!

Ik heb lampjes achter de achtergrond plaat geplakt zodat je hem 's avonds kunt laten schijnen.



Hoe heb ik dit gedaan?
Eerst het doosje in elkaar gezet. Dit gaat erg gemakkelijk. En in de Joy!Crafts groep vind je een filmpje als je het even niet weet.
Daarna heb ik onderin een gaatje gemaakt en daar het begin van de lampjes doorheen gestoken.



Vervolgens heb ik de lampjes met het lijmpistool vast geplakt rond om de randen. Soms het ijzerdraad wat dubbel gevouwen zodat ik mooi rond uitkwam. Het ziet er niet echt netjes uit maar dat komt goed.



Daarna heb ik het midden stuk opgemeten tussen de lampjes en dat uit dik chipboard gesneden. Dit is 2 mm dik omdat het dan net zo hoog komt als de lampjes. Hierop heb ik tape geplakt.


Daarna heb ik dit dus in het midden vastgezet.
Nu kun je een stuk design papier op maat snijden en dit hierop plakken. Je ziet geen bobbels van de lampjes en het zit mooi glad.


Daarna ga je het mooi beplakken aan de binnen kant. Ik wilde wel wat diepte verschil en heb op het rendier en ook de uil een gevouwen stukje cardstock geplakt (zie foto hieronder). Op het lange deel ook tape geplakt en dat tegen de achterkant in de box vast gezet.
Daarna gewoon  een leuk tafereeltje opgebouwd met de andere knipsel van deze lijn.
De bomen komen uit de Mason Jar kit van Elizabeth Craft Design.



Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is!
Hieronder ga ik nog de artikelen linken die ik allemaal gebruikt heb!




 

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten