vrijdag 21 mei 2021

Ijs stokjes album

                                                                Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt op het Hobbyvision blog om jullie te inspireren.

Ik ben aan de slag gegaan met ijsstokjes!
Op het blog vind je ook enkele stap voor stap foto;s hoe ik het in elkaar gezet heb.



Ik vind het zee.strand thema heel goed bij de ijsstokjes passen en dacht
dat het leuk zou zijn om er een album mee te maken.
Ik heb het graphic45 papier - Catch of the day gebruikt.

Ga er  maar even voor zitten met een bakkie gezelligheid, want er komen heel wat foto's!

De eerste pagina:








De 2de pagina:










De 3de pagina:







Nou het was een hele zit hé om alles te bekijken en te lezen. Ik hoop dat je genoten hebt.


Hieronder vind je een lijst met gebruikte artikelen.
Als je op de foto klikt kom je in de shop bij dat artikel.


       

1 opmerking: