dinsdag 25 mei 2021

Fotolijstjes van ijstokjes!

Een aantal jaar geleden heb ik dit project al eens gemaakt  zowel in zee/strand thema als in kerst en het werd tijd om hem in een nieuw jasje te steken.
Natuurlijk wel  in zee/strand thema maar weer totaal anders.

Ik heb deze dan ook live in de Tiets' Creatieve Wereld gemaakt en inmiddels vind je dit filmpje ook op het YouTube kanaal.(onderaan dit bericht komt de link van  het filmpje.



Toen heb ik hem een aantal dagen later ook voor Hobbyvision gemaakt ( ook live) maar het lijstje anders gemaakt.
 Hierbij heb ik weer andere materialen gebruikt dan op de bovenste.

Ook heb ik de achterkant een beetje versiert. Er zit een pocket op waar je een cadeaukaart in kunt schuiven. Zo heb je toch een leuk  geheel om weg te geven!



Hier vind je het filmpje van het eerste fotolijstje:



En hier het filmpje van fotolijstje 2



Veel kijkplezier!



 

1 opmerking: