maandag 3 juli 2023

Maritiem

Hallo allemaal,

Tijdens de afgelopen online demodag van afgelopen 24 juni mocht ik jullie weer inspireren met een creatie van mij.
Dit keer ging ik aan de slag met een Grunge stans en het papier van P13 - Sea la Vie.
Ik vind dat een prima combinatie.

Ik hou van deze kleuren en dus was het idee snel geboren.
Ook de nieuwe stans van Marianne Design heb ik hierop verwerkt.


De plaatjes die erop geplakt zijn komen van de collectie van Craft O 'Clock -  Seaside Greetings.
Deze passen prima bij het papier dus leuk te combineren.

verder wat sisal gebruikt, kaasdoek en her en der wat zandballetjes voor het strandeffect.

Wil je precies zien hoe dit gemaakt is bekijk dan het onderstaande filmpje




De gebruikte artikelen vind je hier in de webwinkel:

https://www.hobbyvision.nl/nl/24-06-2023-online-demodag-tiets-wolfard-grunge-en-maritiem.html


Ik wens jullie nog een fijne dag en bedankt weer voor het langskomen hier op het blog,.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten