zaterdag 1 april 2023

Kerst

Hallo allemal,
Een nieuwe maand dus een nieuwe opdracht voor de 12 months of Christmas voor maart.
Dit keer  is het de bedoeling dat er een papaerclip of bedeltje aan je creatie zit.

Ik heb het volgende project ter inspiratie gemaakt tijdens de live van 6 maart.
Een junk box ( geen journal dus maar box)

Heerlijk in mijn element met al dat leuke spul van je hiervoor van Tim Holtz kunt kopen.



Het is een box met diverse laagjes war je iets in kunt stoppen.
Ik had hem al eens eerder gemaakt en dan als notitie houder. Voor post it blaadjes, een potlood, een notitieboekje etc.etc.






Op de voorkant heb ik een dubbels knijper geplakt met daarop diverse dingetjes geplakt.Muzieknoten papier, een tekst een stukje kant een strik van touw en hempcord, een postzegel...



Hier kun je goed zien dat het een knijper is.
Ik had 2 knijpers tegen elkaar geplakt zodat ik een wat bredere kreeg.

Ook nog een klein flesje gevuld met rood glitter eraan vast gezet.


In de box heb ik achterin een groot label gedaan. Deze beplakt met design papier en onderaan 2 deurtjes gemaakt van zelf gesneden labels. Deze zittten vast met lint en door de eyelets een touwtje om ze dicht te kunnen strikken.



Als je de deurtjes opdoet zie je een pocket waarin diverse tickets zitten die gemaakt zijn van de stempels en stansen van Elizabeth Craft Design. Aan het lint bovenaan de label heb ik een gestempelde label gehangen. Dit is een oudje van Studio Light.



Aan de zijkant zie je een paperclip. deze is zelf gemaakt met muzieknoten papier, jute,  ticket, bloem, tekst en kaaslinnen.. En dit  een beetje leuk te zamen geplakt.


Verder nog een loonzakje beplakt en een pocket gemaakt en een rietje gepimpt.:





Wil je dit ook maken, bekijk dan het filmpje op ons YouTube kanaal:



De gebruikte artikelen kun je hier vinden:
https://www.hobbyvision.nl/nl/06-03-2023-tiets-wolfard-12-months-of-christmas-maart.html

Groetjes Tiets xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten