dinsdag 7 maart 2023

Hallo allemaal,

Ik had voor valentijn 3 leuke zakjes gemaakt voor 3 lieve vriendinnen.
Zo leuk om deze te maken met de bagtoppers van Marianne Design.
De zakjes zijn transparant dus je kunt er nu ook iets in stoppen wat  je meteen mag zien.


Ik heb ze gevuld met chocolade hartjes.
Het ijsbeertje kan ook prima als love beertje zoals je kunt zien. Geef hem een hartje in handen en een  leuke steker en je kunt hem zo gebruiken.
Natuurlijk wat leuke bloemetjes erop geplakt en het grote hart erachter.



Op de achterkant heb ik 'LIEFS' gestanst met daaraan ene klein labeltje met mijn naam.

Zo maak je in een handomdraai een super leuk kadootje. 
Natuurlijk is dit ook leuk in andere thema;s te maken!

Ik wens jullie nog een fijne dag toe.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten