woensdag 21 september 2022

Gnome Home

 Hallo allemaal,
Afgelopen maandag 19 sept was ik weer live in de create it with Hobbyvision facebookgroep. Deze keer had ik gekozen voor het leuke Gnome huisje van Marianne design.
En net als met de auto heb ik ook deze in 3 geprobeerd te maken.
Een dak erop en maar leuk aan kleden..
Ik hou ervan!
Ik had deze al voorbereid en om een houten boomstam plateautje geplakt. Eerst wel ingesmeerd met gesso , en toen bestrooid met sneeuw.


Er kan dan ook een klein waxine lichtje( wel op batterijen) in.

Het is zo leuk spelen met al die prachtige mallen van Marianne..Hier de XL paddenstoel met het stokstaartje erachter verstopt. De bomen en de wegwijzer.

Achter het hek staan ze ook met sneeuwballen te gooien.


Tijdens de live zelf ben ik met deze begonnen.
Deze heeft een leuk laatje onderin gekregen met een schuif laatje zodat je daar een label of cadeaubon of klein kadootje kunt stoppen.



Hier heb ik ook de slee van Marianne gebruikt en er cadeautjes op gezet.

En op deze heb ik de familie muis geplakt.

Hier zie je het laatje zitten.

En hier schuift hij open.

Ik hoop dat ik jullie hiermee geinspireerd heb.
Het filmpje kun je hier terug kijken:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten