woensdag 31 augustus 2022

Winter memories.

Hallo allemaal,
Hier weer een blogpost met een slimline kerstkaartje.
Zijn jullie al begonnen met je voorraad kerstkaartjes?

Ik maak ze het hele jaar door en heb gelukkig geen stress aan het eind van het jaar  want dan heb ik er meer dan genoeg.

Deze heb ik gemaakt met de basis slimline van Crealies.  Er zitten 3 maatjes in en dat vind ik altijd ideaal.
Het papier is van Studio Light..the ultimate Scrap Collection mooie zachte groen tinten, en dat maakt de kaart lekker rustig en heeft dan niet veel nodig.



Ik heb de poinsettia van Elizabeth Craft Design uitgestanst in diverse maatjes en op elkaar geplakt. Wat kraaltjes in het midden.
Ook de takjes van ECD en de grote blaadjes heb ik gebruikt. Ik wilde weinig kleur verder gebruiken maar ja de blaadjes toch wat groen gemaakt.
Ook van seambinding een klein strikje gemaakt en deze vlak onder de bloem geplakt.
Het uiltje vond ik zo schattig dus die mocht ook een plekje op de kaart.



Toen hij klaar was vond ik een tekst er nog bij niet zo passen en dacht hoe los ik dit op.
Maar ik had nog de mooie border stans van Studio Light   , en die heb ik toen  gestans en aan de zijkant nog geplakt.
Als laatste natuurlijk de met  posca pen nog wat sneeuwvlokken laten neerdalen!

Ik hoop dat ik jullie weer wat ideetjes heb mogen geven met deze creatie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten