zaterdag 5 maart 2022

it is spring!

Hallo allemaal,

Het is bijna zover... de lente!! En met het geweldige papier Woman in Gold van Paper Heaven kun je ook prima lenteachtige kaartjes maken!
Ik heb weer een slimline kaartje gemaakt voor onze 12 slimmies of 2022.
De basis is de slimline van de Grunge serie van Studio Light.
De grootste heb ik uit wit cardstock gesneden en daarop   de kleinere uit design papier.



Ik hou ervan om met laagjes te werken dus heb wat restjes van deze lijn her en der geplakt.
De horizontale heb ik als een pocket opgeplakt zodat ik erachter een label kon schuiven.
Daar kan ik later als ik de kaart verstuur nog een persoonlijke boodschap op schrijven.




Ook vond ik nog de doodle mal van Studio Light nieuw in verpakking dus werd wel eens tijd deze te gebruiken.


Verder heb ik de takjes uit dezelfde lijn uitgeknipt   en de bloemen zijn van Elizabeth Craft Design.
Er lag nog een witte gestanste border uit de JMA serie Warm & Cozy dus ook die maar een plekje gegeven. Als laatste nog een strikje van seambinding lint  erop geplakt.
Heb ook nog wat gespetterd met de posca pen en met de nuvo wat dikkere druppetjes gemaakt.

Ik heb weer heerlijk zitten knutselen en hoop dat ik hiermee jullie heb kunnen inspireren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten