donderdag 8 april 2021

Paperbag flipbook 2

En hier zijn dat de foto;s van het zelfde album als de post hiervoor maar dan dus met andere papiertjes.
Het was een uitdaging voor mezelf omdat ik erg moest wennen aan de kleur geel.
Maar ooh wat is het schitterend mooi zeg... Dus was genieten om deze te maken!












Ik hoop dat jullie het een leuk projectje vinden en wil je hem ook gaan maken, dan vind je de gebruikte artikelen hier:

https://www.hobbyvision.nl/nl/27-03-2021-tiets-wolfard-paperbag-flip-album.html

Wil je de live terug kijken dan kan dat via ons YouTube kanaal.
Klik hiervoor op onderstaande foto:












1 opmerking:

  1. hallo, via je blog, had ik een uitgebreid en duidelijke zicht op je foto's van deze flipkaart!
    ik ga deze nu maken voor de verjaardag van de kleinzoon met de Ninja turtles, een hele uitdaging! ik weet dat je uitleg steeds heel duidelijk is, dus wat kan mislopen
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen