vrijdag 19 maart 2021

Hobbyvision challenge 107!

Vandaag start op het Hobbyvision blog alweer de 107ste challenge!
Deze keer is het de bedoeling dat je een kaart maakt nav een onderstaande sketch!


Voor mijn was dat nogal een uitdaging, omdat ik van veel laagjes hou en dat niet echt met deze sketch kon. Maar ik denk dat het toch gelukt is om er een Tiets kaart zoals jullie vaak zeggen, te maken.
Ik hoefde niet lang na te denken welk thema ik zou doen, want loop iets achter met de kerstactie in mijn eigen groep dus kerstpapier gezocht en aan de slag.
Ik heb winterland papier van Mintay gebruikt. Ik had daar extra van ingekocht, omdat ik het zo mooi vind!
De stans aan de zijkant is de nieuwste van JMA. Ik ben dol op doily's maar in de vorm van een stans nog mooier, want dan kun je ermee doen wat je wilt, Verfen, alleen stansen, of andere kleur papier gebruiken.. ideaal!
Verder heb ik nog muzieknoten papier gebruikt, seambinding lint,  een stukje kant, sisal en de  bloementoef zitten plaatjes uit het flora book 3.
Her en der wat sneeuwballetjes en pailletjes geplakt.

Lijkt het je leuk om ook eens mee te doen met deze challenge, klik dan op onderstaande foto:



Hier dan mijn voorbeeld:




 
   

  








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten