maandag 4 januari 2021

Info


 Voor degene die dit nog niet hadden meegekregen even het volgende.

Ik werk niet meer bij Kimya. Ik heb een mooie tijd gehad, veel dingen bedacht, veel projecten verzonnen en geholpen Kimya op de kaart te zetten. Ik wil Femke en het team verder succes toewensen.
De facebook groep Tiets' Creatieve Wereld is mijn eigen creatieve groep, waar ik met mijn geweldige team onze ideetjes , projecten en aktie's doen zoals we dit al jaren doen en en dit graag met jullie willen blijven delen.


4 opmerkingen:

  1. happy new year. Moge je een prachtig, tof, gaaf, gezond, pijnvrij, creatief en liefdevol jaar gaan krijgen 😗😗. Gr, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat lief, dank je wel Miriam. Dat wens ik jou ook toe!!

      Verwijderen
  2. Dit is de tijd van herstel - nieuwe ideeën en vooruit kijken. Kijk niet meer achterom dat geeft geen meerwaarde. Dit is een nieuwe tijd waarin er velen uitkijken naar jouw creativiteit! Zet hem op je kunt het! liefs je creadinnetje xxx

    BeantwoordenVerwijderen